Ubuntolog's Blog

Пройшов майже рік…

Posted in Всячина by ubuntolog on 23.03.2011

Пройшов майже рік, як я не пишу в блог. Чому? Ну тут причин декілька, спочатку критично не вистачало часу, потім трохи згас інтерес до нових дописів, потім старий друг Ubuntu, після чергових оновлень, розізлив мене вкрай і я перестрибнув спочатку на Debian, а потім на ArchLinux і на ньому залишаюся до цих пір. І вже виходить якось неактуально, та і не коректно, в блозі убунтолога описувати свої сподвиги в освоєнні Archа. Та ще й до всього відчув, що напевно не зможу потягнути самотужки тематичний блог про Ubuntu, ну посудіть самі: 50% часу проводжу за ПК з операційною системою WIndows(робота), інших 50% (вдома) працюю і відпочиваю за Archом, працюю не адміном, і не будь-яким іншим “комп’ютерщиком”, а головним бухгалтером, і відповідно з введенням ПКУ в дію, я зайнятий виключно роботою. Вдома поповнення, і в мене вже дві доньки, то ж і тут часу не завжди вистачає.
Але в голові іноді так багато думок і нотаток, так і тягнеться рука що-небудь надряпати в блозі. То ж незважаючи на попереднє півгодинне ниття, я все-таки пишу, в блозі, в новому блозі, на Bloggerі. Блога звати Спамчик…, тематика різноманітна: Linux, трішки фото, ну і все таке інше. Чому на Bloggerі?, незнаю, так захотілося.

От такі справи, якщо комусь цікаво, блог тут: Спамчик…

Tagged with:

Відповідей: 2

Subscribe to comments with RSS.

  1. tivasyk said, on 24.03.2011 at 09:56

    ну добре, що відписав… сам би я дзуськи знайшов би того «спамчика» =)

    • tivasyk said, on 24.03.2011 at 09:57

      ага, і ще… поправ сторінку про блог, щоби і там було видно, що блог напівживий і де тебе шукати =)


Залишити відповідь

